یادمان باشید (ما مدیون شهدا هستیم)
نوشته شده توسط : محمدحسین عبدی

همیشه از یه سری چیزا خیلی راحت میگذریم یادمون میره که کی هستیم و چی. یادمون میره خدا رو که همین باعث میشه که ما خودمون هم فراموش کنیم .ولی اینو نباید یادمون بره که ما مدیون چه کسانی هستیم که چه کسایی رفتن و جونشون رو فدا کردن تا من یا تو فرقی نمی کنه این امنیت و آرامش رو داشته باشیم که بتونیم توخیابون راحت قدم بزنیم یادمون نره و نگیم که مگه چیکار کردن اخه کاری که اونا انجام دادن فراتر از اینه که من بخام توصیفش کنم .هشت سال هشت سال دست خالی جلوی دشمنی تجهیز و میتونم به جدیت بگم کل جهان یه طرف  و ما یه طرف اما در سایه عنایت خداوند و ولایت معنوی تونستیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم و سرزمین پاکمون رو از دشمنان پس بگیریم یادمون نره که اگه خدا بخاد کل دنیا هم بسیج بشن و کمر به نابودی اسلام ببند نتیجه ی جز شکست نمی بینند .این حرف و اول به خودت دوم به خدا قول بده که هیچوقت یادمون نره که ما مدیون شهدا هستیم. این حرف هایی هم که زدم دل نوشته ی خودم بودم من نمی تونم نسبت به ولایت و خداوند و اسلام بی طرف باشم.





:: موضوعات مرتبط: دیگر , ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: